JOCS NUMÈRICS. JOC
NÚMERO 4
A
partir d'una publicació d'Ignasi del Blanco
Versió
electrònica: Mireia López, Albert Botella, Antoni Gomà
- Com ja s'indica al tauler es tracta de col·locar les
xifres 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 al tauler de manera que dues xifres veïnes
(horitzontalment, verticalment o en diagonal) no siguin en cap cas dos
nombres consecutius.
- Per
moure les peces ho podeu fer amb el ratolí.
- Podreu comprovar si ho heu fet bé amb la tecla C o fent
clic
sobre la imatge de la tecla C a la pantalla
- En
qualsevol moment podeu tornar a la posició inicial (per exemple per
buscar una altra solució -n'hi ha unes quantes, però amb algunes coses
en comú- o perquè comenci un altre company o companya) clicant a
la bandera verda del
Scratch.
Si voleu descarregar-vos el codi del programa Scratch, versió 3.0, podeu fer-ho clicant aquí.
Adéu!