JOCS NUMÈRICS. JOC
NÚMERO 3
A
partir d'una publicació d'Ignasi del Blanco
Versió
electrònica: Mireia López, Albert Botella, Antoni Gomà
- Com ja s'indica al tauler es tracta de col·locar les
xifres 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 en fila de manera que dues xifres veïnes
sempre difereixin en 4 o més.
- Per
moure les peces ho podeu fer amb el ratolí.
- Podreu comprovar si ho heu fet bé amb la tecla C o fent
clic
sobre la imatge de la tecla C a la pantalla
- En
qualsevol moment podeu tornar a la posició inicial clicant a
la bandera verda del
Scratch. Convindrà reiniciar perquè
comenci un altre company o companya (o perquè vulgueu tornar realment a
la posició inicial); en aquest cas només hi ha una solució i la que
resulta d'escriure els 8 nombres correctes però en ordre invers.
Si voleu descarregar-vos el codi del programa Scratch, versió 3.0, podeu fer-ho clicant aquí.
Adéu!