JOCS NUMÈRICS. JOC
NÚMERO 22
A
partir d'una publicació d'Ignasi del Blanco
Versió
electrònica: Mireia López, Albert Botella, Antoni Gomà
- Es tracta de col·locar les
xifres 1, 2, 3, 4, 5, 6,
7, 8 i 9 a les nou caselles de la
figura de manera que els
productes per files tinguin els valors donats i els productes de columnes,
també siguin uns valors coneguts.
- Per
moure les peces ho podeu fer amb el ratolí. Tingueu cura
de situar-les força ben centrades a dintre dels rectangles
corresponents o, altrament, us
sortirà un missatge de "No
teniu ben plenes les caselles"
- Podreu comprovar si ho heu fet bé amb la tecla C o fent
clic
sobre la imatge de la tecla C a
la pantalla
- En
qualsevol moment podeu tornar a la posició inicial clicant a
la bandera verda del
Scratch. Convindrà reiniciar perquè
comenci un altre company o companya. El joc plantejat, en aquest cas, té una única solució.
Si voleu descarregar-vos el codi del programa Scratch, podeu fer-ho clicant aquí.
Adéu!