JOCS NUMÈRICS. JOC
NÚMERO 13
A
partir d'una publicació d'Ignasi del Blanco
Versió
electrònica: Mireia López, Albert Botella, Antoni Gomà
- Es tracta de col·locar les
xifres 1, 2, 3, 4, 4, 4, 4 (quatre 4), 5, 7 i 9 als deu
cercles de la figura de manera que els
productes de cada tres nombres
en els vèrtexs d'un triangle donin com a resultat el nombre escrit a
l'interior d'aquell triangle.
- Per
moure les peces ho podeu fer amb el ratolí. Tot i que hi
ha un cert grau de tolerància, tingueu cura
de situar-les bé a dintre dels cercles corresponents o, altrament, us
pot sortir un missatge de "No
teniu ben plenes les caselles", cosa que voldrà dir que
les heu de centrar millor.
- Podreu comprovar si ho heu fet bé amb la tecla C o fent
clic
sobre la imatge de la tecla C a la pantalla
- En
qualsevol moment podeu tornar a la posició inicial clicant a
la bandera verda del
Scratch. Convindrà reiniciar perquè
comenci un altre company o companya. El joc plantejat, en aquest cas, té una única solució.
Si voleu descarregar-vos el codi del programa Scratch, podeu fer-ho clicant aquí.
Adéu!