JOCS NUMÈRICS. JOC
NÚMERO 11
A
partir d'una publicació d'Ignasi del Blanco
Versió
electrònica: Mireia López, Albert Botella, Antoni Gomà
- Es tracta de col·locar els nombres 7, 8 , 11, 13, 14, 16, 17
i 18
a les vuit caselles rectangulars verdes de la figura
i algunes de les operacions +1, +1, +3, +3, +4, +4,
–5, –5, ×2, ×2 (com a
mínim una vegada cada
operació) als quadrats grocs annexos a les
fletxes de manera
que es formi una cadena correcta de nombres, operacions i resultats.
- Per
moure les peces ho podeu fer amb el ratolí. Tingueu cura
de situar les peces mòbils ben centrades al seu lloc o, altrament, tot
i que hi ha una certa tolerància us
pot sortir un missatge de "No
teniu ben plenes les caselles"
- Podreu comprovar si ho heu fet bé amb la tecla C o fent
clic
sobre la imatge de la tecla C a la pantalla
- En
qualsevol moment podeu tornar a la posició inicial clicant a
la bandera verda del
Scratch. Convindrà reiniciar perquè
comenci un altre company o companya o per buscar una altra solució,
que el joc plantejat en aquesta pàgina en té 3.
Si voleu descarregar-vos el codi del programa Scratch, podeu fer-ho clicant aquí.
Adéu!