JOCS NUMÈRICS. JOC
NÚMERO 10
A
partir d'una publicació d'Ignasi del Blanco
Versió
electrònica: Mireia López, Albert Botella, Antoni Gomà
- Després de fer el joc 9, que us pot ajudar, ara es tracta
de col·locar les
xifres 1, 2, 3, 4, 5, 6
i 7
als quadrats de la figura de manera que els nombres de la fila de baix
siguin, tots tres, la suma dels dos que tenen a les caselles superiors
que hi són enllaçades. Després d'aquest ja podreu anar cap al joc
número 25 qu epodríem dir que n'és "una ampliació".
- Per
moure les peces ho podeu fer amb el ratolí. Tingueu cura
de situar-les bé dintre dels cercles corresponents o,
altrament, us
sortirà un missatge de "No
teniu ben plenes les caselles"
- Podreu comprovar si ho heu fet bé amb la tecla C o fent
clic
sobre la imatge de la tecla C a la pantalla
- En
qualsevol moment podeu tornar a la posició inicial clicant a
la bandera verda del
Scratch. Convindrà reiniciar perquè
comenci un altre company o companya, o bé, si ja heu trobat una solució
per buscar-ne una altra (n'hi ha dues diferents a part de les
corresponents simètriques)
Si voleu descarregar-vos el codi del programa Scratch, podeu fer-ho clicant aquí.
Adéu!